Category

Blog title heading will go here

Full name
11 Jan 2022
5 min read

Campagnes die indruk achter laten

“Ik zag een mooi logo en onderzocht wie dit gemaakt had. Zo kwam ik 22 jaar geleden uit bij Laura. Toen werkte ik nog bij Amvest. Destijds leefde haar vader Jelle nog en was het bureau in Amsterdam Zuidoost gevestigd. We hebben elkaar nooit meer losgelaten”, vertelt Chantal Duffels. Chantal is als acquisitie analist verantwoordelijk voor marketing en planbeoordeling en advisering bij acquisitie binnen a.s.r. real estate.

''Voor de afwisseling werk ik wel eens met andere bureaus, maar niemand is zo bevlogen en betrokken als Laura. Ik word heel enthousiast en geïnspireerd van onze gesprekken. Laura weet precies hoe je als huurder geïnformeerd wilt worden. Ze gaat met haar tijd mee en zit altijd vol ideeën, soms veel te veel. Maar beter dat dan dat ik alles zelf moet bedenken. Nog voordat ik haar gebrieft heb, komt ze al met een plan en projectstijl. Echt heel bijzonder, vooral omdat hetgeen waar ze mee komt vaak ook nog spot on is.''

Ongekend veel marktkennis

“Laura heeft heel goede marktkennis. Sterker nog, als je wilt weten wat er speelt, hoef je het nieuws niet te volgen. Een belletje met haar is voldoende, want Laura leest alles wat er maar over vastgoed gepubliceerd wordt. Ik heb wel eens het idee dat haar hoofd nooit stil staat. Er komen altijd goede ideeën uit, maar als ik ergens anders over denk, staat ze daarvoor open. Wie Laura kent, weet dat ze ook wel eens doordraaft. Ik zeg gewoon dat ze even een stapje terug moet doen. Eerlijk en oprecht, zo is ze en zo kun je haar ook behandelen. Sommige mensen vinden haar te veel, ik hou van haar.”

Ijzersterk logo en unieke film

a.s.r. real estate staat vaak voor grote uitdagingen. Projecten met meer dan 100 huurwoningen zijn eerder regel dan uitzondering. Afhankelijk van de locatie en de markt is er meer of minder een campagne nodig.“ Laura kijkt echt goed naar de doelgroep en met welke middelen je deze mensen kunt bereiken. Floor was voor ons een uitdaging. Het betrof een transformatie aan de drukke Wibautstraat en veel appartementen hadden geen of weinig buitenruimte. Laura had een leuke film bedacht met modellen die door het gebouw liepen alsof het al gebouwd was.

“Laura leest alles wat er maar over vastgoed gepubliceerd wordt”

Het stukje beleving dat ze hiermee creëerde was heel verleidelijk. Mensen zagen het echt voor zich. Ook werden er tijdens open dagen interviews gehouden, waarvan korte filmpjes werden gemaakt. Als kers op de taart was het ontworpen logo zo sterk dat we dat uiteindelijk ook op het gebouw hebben kunnen plaatsen. Het Campagnehuis is zo goed in het kiezen van campagnebeelden en ook de tone of voice past altijd bij de doelgroep. Ik vind haar campagnes goed omdat ze mooi zijn en hun werk doen. Het moet gelijk aanspreken. Je kunt maar één keer een eerste indruk maken. De campagnes van Het Campagnehuis laten indruk achter. Ik hoop dat we nog jarenlang samen mogen werken aan mooie projecten.”

Wie zoet is krijgt lekkers

“Ik word altijd welkom geheten met overheerlijke appeltaart. Heel attent, dat is Laura ten voeten uit. Met kerst gaat ze alle bedrijven af, niet alleen een attentie voor haar contactpersoon, maar voor de hele afdeling. Overigens krijgen we nu mandarijnen in plaats van snoep, ook daarin gaat Het Campagnehuis met haar tijd mee.”

Bent u benieuwd naar het complete interview? Wij overhandigen u graag hoogstpersoonlijk ons magazine! Neem vrijblijvend contact met ons op om een eigen exemplaar van ons te ontvangen.

Full name
Job title, Company name