persoonlijk, onderscheidend en chic

Over ons

Het Campagnehuis werkt samen met projectontwikkelaars, investeerders en ontwikkelende bouwbedrijven. Persoonlijke gesprekken en analyse van de plek en het product leiden tot een krachtige strategie en verleidelijk concept. Daarna maken we campagne. Een traject waar ervaring en innovatie elkaar vinden. Met een doordachte set van marketingmiddelen vinden én raken we de doelgroep.

Het Campagnehuis onderscheidt zich door daadkracht, een ongekend groot netwerk en de benaderingswijze. Met ons zakendoen voelt alsof je je in een kleinschalig boutique hotel bevindt; één vast contactpersoon waarachter een team van experts schuilgaat. Alles is maatwerk en wordt tot in de puntjes verzorgd. Van een interactieve website tot brochure, van een chic event op locatie tot een social media campagne en videoproductie; wij regelen het allemaal. 

Als het project uitdagend is ten aanzien van de conjunctuur, prijs of locatie zijn wij op ons best. 30 jaar vastgoedervaring werpt zijn vruchten af! Een nieuw project dat persoonlijke aandacht verdient? Laten we er samen aan beginnen. Want onze ervaring leert…geen champagne zonder campagne!

Laura van der Molen

Directeur

30 jaar geleden kwam Laura in het bedrijf van haar vader. Het toenmalige pre-press (grafisch) bedrijf transformeerde zij tot een full-service reclamebureau. Opdrachtgevers als KLM, Albert Heijn, ABN-Amro, NS, ANWB waren kind aan huis.

Eind jaren 90 diende de eerste projectontwikkelaar zich aan, vanaf dat moment was het vastgoedmarketingbureau geboren. De kracht van Laura zit hem in het kunnen ‘vermarkten’ van wat een ander bedoelt of voelt. Vanuit haar ervaring en gedegen onderzoek bedenkt ze spraakmakende concepten.

Een campagnemaker pur sang. Meedenkend, uitgesproken, gezellig en vasthoudend, en daarmee boekt ze resultaat.

Barry Touw

Grafische ontwerper & DTP-er

In 2015 verrijkte grafisch vormgever en dtp’er Barry Het Campagnehuis met zijn creatieve geest en schat aan ervaring in vastgoedmarketing en helikopterview.

Barry heeft altijd het overzicht en bewaart daarmee de rust in de hectiek van de dag. Barry is kritisch en precies, vooral op zijn eigen werk.

De lat ligt hoog en elke keer wil hij zichzelf overtreffen. Vanuit zijn liefde voor het vastgoed marketing vak en gevoel voor kleur en vorm verbeeldt hij de ontwikkelde concepten.

Calvin Kahlé

Hoofd strategie & Innovatie

Met de komst van Calvin Kahlé is Het Campagnehuis klaar voor de toekomst. Calvin komt uit een echt ondernemersgezin en heeft service en gastvrijheid hoog in het vaandel staan. Calvin heeft jarenlange ervaring in sterke merken bouwen, dit deed hij o.a. in de juwelensector en vastgoedbranche.

Twee werelden die veel raakvlakken hebben, want het gaat om het overbrengen van een beleving en emotie. Jaren geleden specialiseerde Calvin zich in digitale vastgoedmarketing. Kennis die onwijs goed van pas komt bij Het Campagnehuis. Calvin is commercieel, heeft een flinke dosis humor en wat er ook gedaan moet worden, hij regelt het!

Lizzy

Vrolijkheidsexpert

Onze schattige en energieke Lizzy, is een ware meester in het verspreiden van vreugde en positiviteit. Met haar kwispelende staart en dwaze acties weet ze moeiteloos iedereen om zich heen op te vrolijken.

Lizzy is een trouwe metgezel die altijd klaarstaat om haar team te motiveren en te inspireren. Haar enthousiasme is besmettelijk en haar aanwezigheid zorgt voor een extra boost aan positieve energie op ons kantoor.