waar we goed in zijn

EXPERTISE
EN SERVICES

Door ons exclusieve netwerk zijn we in staat veel meer te faciliteren dan alleen de marketing en projectcommunicatie van vastgoedprojecten en gebiedsontwikkeling. Zo organiseren we geregeld events, verzorgen goodiebags bij een start verkoop en als het nodig is faciliteren we ook de schoonmaak van bijvoorbeeld de modelwoning. Dit is natuurlijk slechts een greep uit de mogelijkheden.

presentatie mayoropening the mayorcatering met een jongentwee mensen op de viool

Door vroeg in het ontwikkelingsproces een duidelijke visie op te stellen, kunt u de aandacht trekken van zowel investeerders en stakeholders als belanghebbenden.

Met een door ons ontwikkeld merkconcept en interactief verkoopmateriaal vertalen we uw visie op een unieke en boeiende manier zien.

Door vroeg in het ontwikkelingsproces een duidelijke visie op te stellen, kunt u de aandacht trekken van zowel investeerders en stakeholders als belanghebbenden.

Met een door ons ontwikkeld merkconcept en interactief verkoopmateriaal vertalen we uw visie op een unieke en boeiende manier zien.

Door vroeg in het ontwikkelingsproces een duidelijke visie op te stellen, kunt u de aandacht trekken van zowel investeerders en stakeholders als belanghebbenden.

Met een door ons ontwikkeld merkconcept en interactief verkoopmateriaal vertalen we uw visie op een unieke en boeiende manier zien.

Door vroeg in het ontwikkelingsproces een duidelijke visie op te stellen, kunt u de aandacht trekken van zowel investeerders en stakeholders als belanghebbenden.

Met een door ons ontwikkeld merkconcept en interactief verkoopmateriaal vertalen we uw visie op een unieke en boeiende manier zien.

Vanaf nu zal ik elk project dat we hebben via Het Campagnehuis verlopen. Zonder twijfel was het team van begin tot eind geweldig om mee samen te werken.”

Miranda Venekamp, projectleider VanWonen
Het Campagnehuis bedenkt,
ontwikkelt en regisseert.

Het Campagnehuis bedenkt, ontwikkelt en regisseert.

We werken al jaren nauw samen met de top van Nederlandse interieurarchitecten. Daardoor zijn we in staat onze opdrachtgevers goed te adviseren op het gebied van styling en interieurarchitectuur, zowel van de impressies als de inrichting van een eventuele modelwoning. Het resultaat zijn hoogwaardige interieurimpressies met op en top verleiding voor de beoogde doelgroep. 
Als een project uitdagend is gezien het segment, de locatie of de uniciteit van het product, dan zijn wij op ons best. We komen met vernieuwende ideeën om de doelgroep te vinden en te verleiden. We kronen de klanten van onze opdrachtgevers tot koning. Of dit nu gaat om een high-end ontwikkeling op de Zuidas, een project met luxe villa’s in Het Gooi of een mooi nieuwbouwplan met gezinswoningen in Drachten, elk project verdient het om op een waardig voetstuk te staan. 

Wij werken alleen samen met experts op hun vakgebied. Tekstschrijvers, fotografen, videoproductiebedrijven, 3D-artists, webbouwers, dataleveranciers, interieurarchitecten, stylisten, cateraars, bloemisten, drukkerijen, social agency ’s, signing-bedrijven, standbouwers en mediaspecialisten.Alleen het beste is goed genoeg.

wat we doen

Services voor een
succesvolle start en
verkoop

Services voor een
succesvolle start en
verkoop

Met on-demand mogelijkheden die zijn opgebouwd rond de behoeften van vastgoedprojecten en een proces dat is afgestemd op de manier waarop u werkt.

Merkidentiteit en naamgeving

We hebben onze eigen ontwerpstudio. Het Campagnehuis staat bekend om haar creatieve concepten. Altijd een pakkende naam, sprekende pay-off en stijlvolle uitstraling. Woord en beeld zetten het project of de plek in haar kracht. En dat begint al bij de tender! Niet voor niets is ons motto: geen champagne zonder campagne. 

Strategie en Mediaplan

Welke strategie past? We verdiepen ons grondig in de locatie, het product en de markt. Vaak met de voeten in de klei! Vanuit een goed overdachte en met de klant afgestemde strategie maken we een mediaplan. Dit mediaplan bestaat uit een zorgvuldig gekozen mix van middelen die de doelgroep bereikt en verleidt. We schieten niet met hagel.

Interactieve website

Bezoekers vasthouden en aanzetten tot actie. We weten wat daarvoor nodig is. De basis is een aantrekkelijk, maar bovenal functionele website met krachtige functionaliteiten, zoals een 360° virtuele tour en woningzoekmachine met filterfunctie. Vanzelfsprekend draaien onze websites op een systeem dat analyse mogelijk maakt. Meten is weten én betekent bij kunnen sturen!

Fotografie en videoproductie

Wij richten ons altijd op leads en prospects. Er zijn vele wegen die daarnaartoe leiden. Met onze vaste fotografen en het videoproductieteam brengen wij het project en de ontwikkelaar in beeld. We weten als geen ander hoe we die ene snaar moeten raken bij de doelgroep. De emotie moet kloppen.

Artist impressions en plattegronden

Ook na 30 jaar vastgoedervaring bekijken we elk project nog steeds vanuit het perspectief van een toekomstige bewoner. Vooral als het gaat om nieuwbouw is de verbeelding van de toekomst essentieel. Onze artist impressions en (ingekleurde) plattegronden laten we maken in de stijl van het project en afgestemd op de lifestyle van de doelgroep.

Copywriting en e-mailmarketing

Schrijven voor en over vastgoed. Het is niet iedereen gegeven. Het gaat om de stenen die je verkoopt, maar het is de emotie die spreekt. Onze tekstschrijvers hebben de ervaring om een project of de tender te doorgronden, de essentie eruit te halen en vervolgens de juiste toon te zetten. Een verhaal dat informeert én verleidt.

Magazine of brochure

Aan de hand van het bedachte concept ontwerpen en realiseren wij verkoop-brochures, high-end koffietafelboeken en exclusieve (gebiedspromotie)magazines. Vanzelfsprekend hoeven onze klanten niet zelf aan de slag met fotografie, teksten, impressies en ingekleurde plattegronden. Het Campagnehuis heeft alles in huis.

Social media

Het Campagnehuis omarmt online marketing, maar verliest offline marketing nooit uit het oog. Het is deze crossmedia-combinatie waarmee wij steeds weer weten te verrassen. Een goede social media campagne is niet meer weg te denken in onze strategie. We bedenken een campagne, zorgen voor de content en beheren de accounts, zodat het project steeds meer bekendheid krijgt.

Vanaf nu zal ik elk project dat we hebben via Het Campagnehuis verlopen. Zonder twijfel was het team van begin tot eind geweldig om mee samen te werken.”

Miranda Venekamp, projectleider VanWonen