Maarssen, Merenpark

Merenpark Maarssen

Door het maken van een juiste en goed doordachte mix van marketingmiddelen vloog Het Campagnehuis deze uitdaging aan. Belangrijk was het bereiken van de juiste doelgroep. Deze bestond voornamelijk uit senioren, waardoor er interessante vragen naar boven borrelden. Is Facebook bijvoorbeeld wel het meest geschikte kanaal om in te zetten? Als je kiest voor het benaderen van een zoon, dochter of kleinkind van een persoon uit de doelgroep natuurlijk wel. Met deze gedachtegang tuigden wij de campagne op. En met groot succes! Het aantal geïnteresseerden was zowel online als op het start-verkoopevenement gigantisch. En dit was nog maar voor de eerste fase van het project: het ging hier om veertien koopappartementen!

Wij kijken ernaar uit om de aankomende fasen te voorzien van eenzelfde succesvolle campagne!

woneninmerenpark.nl

Onze expertise:
Strategie • Concept • Design • Branding • visuals • Fotografie • Video

Ontwikkeling: Koolstof vastgoed

<<<  TERUG    |    MEER  >>>